Tuesday, March 15, 2011

Arisya Maafkan Mama Sayang....


Salam.....
Hari nie memang buat aku berduka dan rase bersalah yang 
teramat sangat kat arisya...lagi 2ari
genaplah arisya 6bulan,
sejak 3,4ari nie arisya asib merengek jerk,
mana taknye, baru baik demam, pas tue kene batuk ngan selsema plak,
so dia asib memerap jerk, merengek....sian betul aku tengok...

Tapi malang tak berbau...
semalam en.asben belikan arisya buaian, 
katanye senang aku nak wat keje, klo arisya nak tido,
enjut2 jap dia tido la, klo tak de buai nanti aku nak kene layan plak,
aku selama nie memang tak nak sangat2 arisya tido buai,
sebab aku takut sgt2 buai tue jatuh ke, macam2 leh jadi lah...
aku jadi trauma camne ntah...

Bende yang aku takut sangat2 jadi jugak,
tadi elok2 aku dok enjut arisya nak tidokan dia...
dalam sekelip mata...kecepekkkkk....
buaian arisya jatuh....
Arisyaaaaaaaa......takutnye mama...
menjerit sekuat2 hati arisya tadi, 
nak luruh jantung aku dibuatnye, 
meraung sekuat hati dia tadi sampai tertido..

Astaghfirullah...
mudah2an arisya tak ape2,
aku takut sangat, en. asben kata aku enjut kuat sgt...
padahal aku nak enjut pon takut, ape lagi nak kuat2...
memang berderai air mata aku tgk arisya,
siannye anak mama....

Maafkan mama sayang....

3 comments:

Murni said...

harap2 arisya ok ja..

Ibu Arif Atan said...

Eida, bauaian yang mcmn hubby beli.. beli yang kaki dia tetap atas lantai tak de roda n batang dia kiri kanan mcm pintu gerbang jgn beli yg mcm batang pancing tu bahaya yang!

EiDa Ja'a said...

hubby eida beli yang cangkuk terus kat syiling tue...tapi nie besi antara spring ngan tmpt penyangkuk tue yang cabut....tak tau camne leh cabut....tak de quality lah plak....

nuffnang